واینهم از سواد دینی اینها بالاترین   2009-07-26 16:52:03

سوتی احمقانه ا.ن در نامه اش به مشایی


ا.ن در نامه اش به مشایی می نویسد: در آستانه میلاد اسوه ایثار و شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش!!! این یارو فکر می کنه امام حسین با یاران با وفایش متولد شده!

گاف احمدی نژاد در حکم جدید مشائی/اشتباه گرفتن سوم شعبان با عاشورا!


این هم از رئیس جمهور متدین ما که نمی دونه سوم شعبان ولادته و عاشورا شهادت.... بعدش هم تو سوم شعبان فقط امام حسین متولد شده نه یاران باوفایش! اون عاشورا بود مجید...!

فرمانده سپاه: مهم‌ترین تهدید از داخل است ـ

در بخشی از بیانیه‌ی سپاه پاسداران، در اشاره به جنبش اعتراضی مردم، به ناکارآمدی و عدم موفقیت "سناریوهای تبلیغاتی" و "عملیات روانی و رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب" به ویژه در دهمین انتخابات ریاست جمهوری اشاره و گفته شده که «با رهبری خردمندانه و داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب چشم فتنه کور شد.» این بیانیه ضمن اشاره به کسانی که می‌خواستند «ماهیت نظام را تغییر دهند» نوشته:« کسانی که در این عرصه انتظارات رهبری را تحقق نبخشیده‌اند شرمنده و خیمه‌ی انقلاب از گزند کینه‌ی دشمنی فتنه‌افروزان در امان ماند.» در آستانه‌ی روز پاسدار (سوم شعبان) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای، آمادگی کامل خود را برای مقابله با "تهدیدات نرم" اعلام کرد. فرمانده سپاه نیز جنبش اعتراضی مردم را متاثر از الگوی انقلاب مخملی دانست.

خود را برای دوره بعد از فروریختن نظام ولایی آماده کنیم

امروز دو خبر مرا به این فکر انداخت که جریان مذهبی هم دارد از نظام ولایی سرخورده می شود. نه اینکه مساله تازه ای باشد اما این روزها قد و قواره شاخصی پیدا کرده است. خبر اول در قالب ویدئوی کوتاهی بود از تجمع خانواده های زندانیان در مقابل اوین. اینکه زنان چادری در کنار زنان مانتویی صف اعتراض واحدی تشکیل داده باشند موضوع بسیار معناداری است. خبر دوم متن تکان دهنده ای بود که سردار علایی نوشته بود در شرح چگونگی شهادت محسن روح الامینی فرزند یکی از صاحب منصبان جمهوری مقدس. .... ما باید به بعد از نظام ولایی فکر کنیم. باید دور هم جمع شویم و پیشنویس آنچه باید در آموزش و پروش و صدا و سیما و نفت و مجلس و دولت و نظام مردمی و اقوام ایرانی کرد با هم در میان بگذاریم. پیش از آنکه دیر شود. در بحبوحه فروریختن نظام ولایی هیچکدام از ما توان متمرکز شدن بر سیاستهای جانشین نخواهیم داشت اگر هم امروز ان اندیشه ها را روی کاغد نیاوریم.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات